Kylillä kävellessäni havaitsin että yöllä rikottu ikkuna on korjattu 60 km päässä olevan firman toimesta.
Tilapäisen korjauksen lisäksi siihen on lätkäisty korjausfirman mainos. Moni pysähtyi lukemaan mitä siinä luki. Siinähän luki vain kuka sen on tilapäisesti korjannut ja kuka tulee tekemään lopullisen korjauksen.
Viestinnän kannalta tehokkainta jos lopullista korjausta ja tarran poistoa viivytellään.
Minäkin voisin alkaa kaunistamaan maisemaa perustamalla töhryjen peittofirman.
Tälläinen koppihan kyliltä löytyy:
Minä voisin sitten tarjota töhryjen peittopalvelua. Siinä lukee: -Tämän töhryn peitti Murphy Oy.
5 kommenttia:
Liikeideoita näkyy pursuavan.
Muistan, kun itse olin siinä tilassa, että tarvitsin työvoimapoliittista lausuntoa.
Mielessä oli vaikka minkälaisia ideoita.
Jäivät kokeilematta.
Ja niin sai Murphy Oy ilmaisen mainoksen;) Kauanko sitä pidetään tuossa, odottamassa varmaan seuraavaa töhryä?
Murphyn ilmainen mainos ja peittotyö on epäesteettisempi kuin itse töhry konsanaan.
Mitenköhän hyvä nimi firmalle olisi Murphy Oy kun siitä laesta muistetaan että kaikki epätodennäköiset viatkin esiintyvät?
Teikäläisellä onmitä parhain liikeidea joskaan en korjauspuolella ymmärrä tuota väliaikaista korjausta. Miksi v****ssa ei esim. tuota lasia voinut korjata het laakista? :O
Niin,
Jos se oli rikki yöaikaan ja vartijoilla ei ollut edes avaimia.
Pannaan toinen lasi päälle jotta ihmiset ja kylmä ei mene sisälle.
Lähetä kommentti