Niin.
Asiantuntijoihin luottaminen on tärkeää mutta ei laskuvarjohyppääjätkään anna toisten pakata laskuvarjoaan. Oletko joskus erehtynyt lentokoneeseen niin ettet ole ensin tarkistanut koneen kuntoa?
Odotustilan ikkunasta pitää tehdä koneesta yleistarkastus. Onko säröjä ikkunoissa ja ovatko perävakaajat paikalllaan. Sivusiipi ei saa olla paljoa kärjestä taipunut. Jos on, nosta siitä metakka ja kysy mistä on kyse!
Ja sitten koneen vierellä voit kurkata turbiinien kunnon. Näkyviä säröjä ei saa olla ja jos on yksikin tuollainen vääntymä roottorin lavassa, nosta metakka ja kova!
Ylös aina pääsee, mutta ajattele jo lähtiessäsi alastuloa. Tarkista pyörien urasyvyys. Löytyykö pakollinen 3 mm? Nolo on jos ilmassa ratsataan ja matka sen vuoksi pitää keskeyttää. Tarkista myös jarrulevyt ja iskunvaimenninhydrauliikka. Nestevuodot näkyvät paljaalla silmällä, ja jos niitä on, nosta metakka!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Viljasen Esko haastattelee Pelliniemen Juhoa
Simolasta Kalsun kankaalle ja alkuasukkaita haastattelemaan. Simolan Oskari Papalla oli kaivossaan varastoituna erinomaista sahtia ...
-
Niin, Nyt vuonna 2019 Laukku Leena on Jämsässä. Alla myös muita julkaisuja. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/75db588e-0711-40c6-bb09-b...
-
Niin, Uskoisin että joka toisessa yli parikymmentä vuotta vanhassa kotitaloudessa on tihkuttava keittiöhana. Vuoto ei ole vaaralli...
-
Niin, Järsön luontopolulla en ollut ennen käynytkään. Parempi mennä polkupyörällä koska Järsöntiellä on ajokielto. Ensin yli moottoritien...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti